كلام في الحب
ازيك ياواد ياعثـل / ازيك يابت ياموره
لو انتـــ مـــن اصحاب المنـــتدى دوس دخـــول
لو لــــسه اول مــــره ليــك دوس على تســجـيل

عشان تقبــى واحد مننا وحبيبنا كمـان وهنعمل معاك احلى واجــب
مع تحياتي / محمد عبده

مشكلة وحل - صفحة 2 1k8bzkw3t5rd
كلام في الحب
ازيك ياواد ياعثـل / ازيك يابت ياموره
لو انتـــ مـــن اصحاب المنـــتدى دوس دخـــول
لو لــــسه اول مــــره ليــك دوس على تســجـيل

عشان تقبــى واحد مننا وحبيبنا كمـان وهنعمل معاك احلى واجــب
مع تحياتي / محمد عبده

مشكلة وحل - صفحة 2 1k8bzkw3t5rd
كلام في الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اذا قال لك احدهم انه يحبك ......فسأله متي موعد الخيانه؟؟؟؟؟؟

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
الـسلام علـيـكـم ورحـمة الله وبـركاته لو علمت الدار بمن زارها فرحت واستبشرت ثم باست موضع القدمين وأنشدت بلسان الحال قائلةً اهلا وسهلاً بأهل الجود والكرم أهــــــــــــــــــلا ً وسهــــــــــــــــلا بكل الاعضاء والزوارتذكروا دائما من احببتم لو استطعتم نسيانهم وتذكروني لو احببتم المنتدي ارجوا لكم الاستفاده معنا وارجوا ان اري تفاعلكم معنا ........مع تحياتي زعيم المنتدي ܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... اعزائي اعضا وزوار منتدي كلام في الحب ... حرصا علي عمل المنتدي بشكل اسرع وافضل يرجي العمل بمتصفح الفاير فوكس بدلا من برنامج الانترنت اكسبلولر ... لتحميل البرنامج اضغط هنا ... او تحميله من هنا ...

مشكلة وحل

بوسى
king*of*happiness
فلة
MONY MONA
lovestory
Bring me to life
zero cold
mano-f.l.f
ياسمين ندا
مدينه الحب
قطة شامية
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
قطة شامية
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
قطة شامية

انت ساكن فين : دمشق
المزاج : مشكلة وحل - صفحة 2 810
mms : مشكلة وحل - صفحة 2 310
دعاء : مشكلة وحل - صفحة 2 X5upcd10
sms : يطول البعد ولابيدي لقاكم تظنوني انا انساكم انا روحي وقلبي معاكم

مشكلة وحل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة وحل   مشكلة وحل - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 18 فبراير 2010, 7:23 pm

بشكرك lovly منورة المنتدى
الطيبة عمرها مكانت عيبة بالعكس دي حاجة كويسة
بعدين انت مش ضعيفة بعدين ضعف المراة هو سر قوتها
في ناس كتير بتحب البنت الطيبة الضعيفة علشان دي انوثة والانوثة حاجة حلوة للبنت
ولو قابلتك اي مشكلة انت تقدري تستشيري اي حد بتثقي في اكبر منك او حد من اصحابك الموثقين
ومع الايام والعمر الكبير بتتغير شخصيتك اكيد
وانتي دائما قولي لنفسك انا قوية انا اقدر احل مشاكلي بنفسي انا مش ضعيفة وماحدش يقدر عليا
وبتمنالك التوفيق يارب
قطة شامية
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
قطة شامية

مشكلة وحل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة وحل   مشكلة وحل - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 18 فبراير 2010, 7:33 pm

الحزينة كتبت:
على فكرة انا رومانسية جدا بس كل الى يشوفنى يقول عليا ان انا قاسية علشان باخد حقى ممكن تقولولى ايه الحل

الرومانسية حاجة جميلة جدا
بس انا عايزة قلك على حاجة ياحبيبتي الناس ليها الظاهر بس ماحدش يعرف ايه اللي جوانا
انت لازم تعبري عن رايك اكتر وتتكلمي عن مشاعرك لناس الي بتحبيهم اكتر واكتر ماحدش يعرف ايه اللي جواكي لو انت ساكتة كده تتعبي
بعدين حاجة حلوة انك حقانية وشخصيتك قوية مش احسن ماتكوني ضعيفة ويتاخد حقك قدام عينك
وده مش عيب ودي اصلا مش مشكلة اصلا وانا بنصحك تعبري مشاعرك اكتر وتسلمي حبيبتي
silent power
عاشق جديد
عاشق جديد
silent power

انت ساكن فين : مصر

مشكلة وحل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة وحل   مشكلة وحل - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 19 فبراير 2010, 9:26 am

Sep 30 2009, 04:41 AM
احب فتاه اصغر منى بعام واحد وانا اعرف تماما انها تحبنى فقد طلبت منها العديد من المرات ان تتركنى ....... لا اعرف لماذا ولكن اشعر اننى شكاك بدرجة كبيرة جدا لا مثيل لها .... احب هذه الفتاه منذ 7 سنوات تقريبا ستتعجبون من ذلك ربما ...لكن احببتها منذ كنت صغير لكن لم اكن قادر على مصارحتها بذلك الحب ولكن منذ تسعة اشهر كانت فى منزلنا مع اختى وكنت جالسا معها فكتبت له ورقة وكنت خجولا كاد وجهى ان يختنق من الخجل .... كنت خائفا ان لا اراها ثانية او ان تاخذ موقف ضدى فلا نكون حتى اصدقاء...
ولكن فى ذلك اليوم رن هاتفها ولسمة من الفضول سألتها من هذا فردات اختها ( ده واحد مهاعا فى المدرسة وهى بتكلمه ) شعرت فى ذلك الوقت انى ... لا شئ اردت ان اخرج ولا اعود ولكن بعد يومين اتصلت بى وقالت ( انا احبك الان بس انا مش عارفة انا هفضل معاك ولا لا بس اطمن انا ليك ىف النهاية )) لم افهم محتوى هذه الرسالة ولكنى كنت حزين وفرح فى نفس الوقت اقول لنفسى (انا مش لعبة ) لكن اعود و اقول انى احبها لا استطيع ان اغضبها ظللت مدة اسبوعين اتصل بها وتتهرب من الموضوع ولكنها قالتها فى النهاية ..... ربما سيسخر منى معظم شباب المنتدى ولكن هذا ما حدث ..
وفى اليوم الذى يلى هذا اليوم وجدت فتى بقف باستمرار اما منزلى مع العلم انها تسكن فى المنزل المجاور لى
فى البداية كنت اظن انه يقف شىء طبيعى ولكن عندما وجدته كل يوم يقف وبدأ يطلق الالفاظ المستفذة نزلت اليه وسألته ( انت ايه الى موقفك هنا ) ودارت مشاجرة عنيفة و كسرت له انفه ولكن صديقه الذى معه انهال بالضرب على وفجأه
قال لى ( ان والد الفتاة التى احبهاا يعلم ذلك ويعلم انه يكلم ابنته )) ذهلت من هذا الموقف و اتصلت بها وقلت لها هل تعرفى ذلك الفتى... قالت ؟(كان بيتصل بيا وكان بيكلمنى عشان وحدة صاحبتى بيسألنى عليه ) سألتها جاب نمرتك منين ( قالت .... ( انا كنت قاعدة و اتصلت صحبتى من موبايلى و كلمته و انا معرفش )) طبيعى ان اشك بها وظللت حزينا مدة طويلة اشعر انى لا اريدها ولكنى احبها وطلبت منها ان لا اكلمها فظلت تبكى وتبكى ... لا تريدنى ان اتركها تريدنى ان اتزوجها .... لا اعرف ماذا افعل خصوصا اننى اعاملها بطريقة سيئة تجعل اى فتاه تترك من تحبه .... اطلب منها ذلك كل يوم ..... لكن لا فائدة هى لا تريدنى ان اتركها ........ حتى هذه اللحظة ومع مرور تسعة اشهر على هذا ... مازلت اشك بها ....
مع العلم انها فتاة والدها مصرى ووالدتها المانية ... اظن ان ذلك شفيعا لها ولكن اغير عليها غيرة عمياااء تكاد تكون قاتلة .... كانت غير محجبة طلبت منها ذلك ووعدتنى بذلك وفعلت .... تفعل من اجلى كل شئ ولكن لازلت اشك بها .....
هناك وسواس يطاردنى (انها تكلم فتى غيرى من ورائى ولا اعلم ) انها لا تخرج حتى فى الاعياد كل ذلك لانى امرتها بذلك اظن انى قاسى عليه ولكنى احبها ...... غيرت لها شريحة هاتفها 4 مرات او اكثر ......
لا استطيع ان اركز فى مستقبلى من كثرة هذا الشك
ارجو من فتايات وشباب هذا النتدى الفاضلين مساعدتى فأظن ان هناك منكم من سيفهمنى ....... فوالدتى واهلى يظنون انى لن اتزوجها ( وان كل ده كلام فارغ وحب مراهقة ) لكن اشعر بغير ذلك فى انتظار الردود
الحزينة
عاشق جديد
عاشق جديد
الحزينة

انت ساكن فين : اسكندرية

مشكلة وحل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة وحل   مشكلة وحل - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 19 فبراير 2010, 11:15 am

انا بشكرك جدا على النصيحة وبجد ده اجمل منتدى شوفته فى حياتى كلها
الحزينة
عاشق جديد
عاشق جديد
الحزينة

مشكلة وحل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة وحل   مشكلة وحل - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 19 فبراير 2010, 11:31 am

طب انا اسفة انا عندى مشكلة تانية بس دى اصعب مشكلة
قطة شامية
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
قطة شامية

مشكلة وحل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة وحل   مشكلة وحل - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 19 فبراير 2010, 11:35 am

اول حاجة بحب ارحب بيك يا سايلينت باور واهلا بيك بمنتدانا

انا عايزة اقلك حاجة خدها نصيحة من اخت كبيرة ليك انا عارفة انك مش رح تقتنع بكلامي بس حاول تفكر فيه بلحظة صفاء شوية مش عايزة قلك انك لسه صغير على الحب لا الحب مالهوش عمر
بس مشاعرنا بتتغير مع مرور الزمن يعني الشخص اللي انا بحبو وعاجبني بسن 18 سنة غير اكيد عن الشخص اللي بحبو وانا عندي 24 سنة علشان انا تغيرت وتفكيري نضج اكتر
بعدين في حاجة عايزة اقولك عليها انت لو بتشك بالبنت دي حياتك رح تكون صعبة جدا الشك بيموت الحب موت بطيء يعني حتى لو تجوزتها حتفضل تشك بيها وماضيها رح يفضل قدام عينيك بعدين هي مالهاش امان علشان كدبت عليك انت لازم تقعد مع نفسك شوية وتفكر تسيبها ؟؟ ايوة تسيبها
انا عارفة انو القرار مش سهل بس دا عمر مش لعبة يعني هي ممكن تكون بيوم ام اولادك انت مستوعب الفكرة دي يعني هي اللي رح تربيلك بنتك او ابنك بالمستقبل انشاءلله
وحاول انك تشوف حياتك من غيرها
وبعدين مستقبلك اهم من اي حاجة لازم تفكر فيه بالاول وبالاخير وهو الوحيد اللي رح ينفعك فكر فيه وبس بالوقت الراهن والزمن كفيل بحل كل شيء
وبتمنى مااكون تقلت عليك
الحزينة
عاشق جديد
عاشق جديد
الحزينة

مشكلة وحل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة وحل   مشكلة وحل - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 19 فبراير 2010, 11:36 am

انا بحب واحد وبحبه جدا وهو كمان جارى وقدى ومعايا فى المدرسة وفيه واثنين معايا فى الفصل واحد بيحب واحدة صحبتى بس غيرها جدا من نحيتى فانا غصب عنى حبت صحبه التانى علشان انقذ صحبتى بس جارى زعل منى ومش مدينى فرصة اشرحله ليه انا عملت كدة بس انا عارفة ان هو بيحبنى فممكن حد يقولى اعمل ايه لان انا مش عارفة اعمل ايه من كتر زعلى
الحزينة
عاشق جديد
عاشق جديد
الحزينة

مشكلة وحل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة وحل   مشكلة وحل - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 19 فبراير 2010, 11:40 am

وكمان المشكلة انه جارى ةكل مايشوفنى كانه شاف عفريت فممكن تقولولى ل علشان يرجعلى او حل علشان يرجع جارى
قطة شامية
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
قطة شامية

مشكلة وحل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة وحل   مشكلة وحل - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 19 فبراير 2010, 11:56 am

سلام لكل الاعضاء الجمال

انا عايزة اقلكم حاجة انتو لازم تكتبو مواضيعكم بموضوع جديد الي هو الزر اللي فوق الموضوع الاساسي على اليمين
علشان كل الاعضاء تشوفو وتشارك معاكم وحطولو اسم واكتبو المشكلة بالتفصيل
ماشي ي الحزينة ابقي حطي موضوعك بموضوع جديد علشان الكل يشارك فيه ويشوفو
اسيره الحب
رومانسي
رومانسي
اسيره الحب

انت ساكن فين : اسكندريه

مشكلة وحل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة وحل   مشكلة وحل - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 05 مارس 2010, 9:18 pm

هاى انا عضوه جديده بس عجبانى اوى مواضيعكوا
silent power
عاشق جديد
عاشق جديد
silent power

انت ساكن فين : مصر

مشكلة وحل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلة وحل   مشكلة وحل - صفحة 2 Icon_minitime1السبت 06 مارس 2010, 12:37 am

انا عملت زى ماقلتيلى بسلما انا قلتلها نسيب بعض اعدت تبكى كتير و بحرقة شديدة وتقول انها تريد ان تتزوجنى الخ
ولا احد يعلم كم اعشقها لكن ضعفت امام دموعها اخاف من اليوم الذى ستتركنى فيه لا اعلم هى تحبنى ؟؟ وان كانت لا تحبنى فلما1ا تبكى لاجلى .... ارجو الااجابة

مشكلة وحل
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» مشكلة جديدة
» مشكلة حياه
» مشكلة الشعر الابيض
» مشكلة وعايزة حل ضرورى جدا
» مشكلة الخجل عند الأطفال أسبابها وعلاجها من منظور إسلامي