كلام في الحب
ازيك ياواد ياعثـل / ازيك يابت ياموره
لو انتـــ مـــن اصحاب المنـــتدى دوس دخـــول
لو لــــسه اول مــــره ليــك دوس على تســجـيل

عشان تقبــى واحد مننا وحبيبنا كمـان وهنعمل معاك احلى واجــب
مع تحياتي / محمد عبده

هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 1k8bzkw3t5rd
كلام في الحب
ازيك ياواد ياعثـل / ازيك يابت ياموره
لو انتـــ مـــن اصحاب المنـــتدى دوس دخـــول
لو لــــسه اول مــــره ليــك دوس على تســجـيل

عشان تقبــى واحد مننا وحبيبنا كمـان وهنعمل معاك احلى واجــب
مع تحياتي / محمد عبده

هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 1k8bzkw3t5rd
كلام في الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اذا قال لك احدهم انه يحبك ......فسأله متي موعد الخيانه؟؟؟؟؟؟

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
الـسلام علـيـكـم ورحـمة الله وبـركاته لو علمت الدار بمن زارها فرحت واستبشرت ثم باست موضع القدمين وأنشدت بلسان الحال قائلةً اهلا وسهلاً بأهل الجود والكرم أهــــــــــــــــــلا ً وسهــــــــــــــــلا بكل الاعضاء والزوارتذكروا دائما من احببتم لو استطعتم نسيانهم وتذكروني لو احببتم المنتدي ارجوا لكم الاستفاده معنا وارجوا ان اري تفاعلكم معنا ........مع تحياتي زعيم المنتدي ܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... اعزائي اعضا وزوار منتدي كلام في الحب ... حرصا علي عمل المنتدي بشكل اسرع وافضل يرجي العمل بمتصفح الفاير فوكس بدلا من برنامج الانترنت اكسبلولر ... لتحميل البرنامج اضغط هنا ... او تحميله من هنا ...

هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......

noorahmed
عز الدين والى
mariam2571981
amir-alromansia
انت حياتى
نونه الاهلاويه
banota romancya
أسير
عاشقة القمر
الرومنسيه
جانا
king*of*happiness
قطة شامية
حبيبة حبيبها
كوكو مجود رومنس
دمعة حب
amer
فلة
mano-f.l.f
23 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
قطة شامية
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
قطة شامية

انت ساكن فين : دمشق
المزاج : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 810
mms : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 310
دعاء : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 X5upcd10
sms : يطول البعد ولابيدي لقاكم تظنوني انا انساكم انا روحي وقلبي معاكم

هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 11 فبراير 2010, 5:38 pm

لحد دلوقتي يامانو ما اقلك بحب هو مستني ايه؟؟؟
الله يكون بعونك طب ابدي انتي بالمبادرة
mano-f.l.f
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
mano-f.l.f

انت ساكن فين : سورية

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد 14 فبراير 2010, 1:43 pm

بشكرررررررررررررك ياجانا وأكيد حكون أول وحده بتعرض صداقتها عليكي وبتمنى لو عايز نتكلم في أي موضوع أو يصير معاكي أي حاجه تقليلي وتشاركينا وأهلا وسهلا بيكي........
mano-f.l.f
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
mano-f.l.f

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد 14 فبراير 2010, 1:44 pm

أما أنتي ياقطة المنتدى بشكرك على ردك بس أكيد أكيد مارح بادر لأنه غلط البنت هي اللي تقول وتبادر بمشاعره للشب بس أنا حاسه فيه أنه متعلق فيني وبحبني لو ماقال .......
الرومنسيه
عضوه مهمه
عضوه مهمه
الرومنسيه

انت ساكن فين : فى مدينه الحب و الرومنسيه
المزاج : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 10710
mms : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 210
دعاء : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 85939210
sms : أنا امرأة لا أنحنى إلا فى صلاتى.. و لا أصمت إلا عندما ينعدم كلامي.. و لكن إحذر عندما ابدأ في إنفعالاتى فلا يهمني شيء سوا أن أنهى مأساتي

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 25 فبراير 2010, 3:05 pm

ايه رايكوا فى الحب بالنظرات و هل هو صادق فعلا ام وهم
عاشقة القمر
عاشق
عاشق
عاشقة القمر

انت ساكن فين : فى قلب حبيبى

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء 09 مارس 2010, 12:11 am

مش ديما صادق ومش ديما وهم

يعنى انا الحمد لله لما حبيت كنت فى الاول نظرت وفهمنا نظرات بعض ودلوقتى الحمد لله عايشين اجمل قصه حب

يعنى مش ديم وهم
mano-f.l.f
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
mano-f.l.f

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء 09 مارس 2010, 10:00 am

شوفي حبيبتي من النظرات بداية الإعجاب علشان تتقربه من بعض وكل واحد يعبر للتاني أو يوضحله أنه معجب وبعدين بقى يجي التعارف والحب زي مانتوا عارفين فلازم تفرقي بين نظرة عادية ونظرة الإ‘جاب وبتمنالك التوفيق ياأحلى رومنسية
أسير
عاشق جديد
عاشق جديد
أسير

انت ساكن فين : سوريا

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء 09 مارس 2010, 11:15 am

الرومسية : يمكن نحنا بنتوهم الحب من أول نظرة بس بعد مدة نتفاجئ انو هيدا مش حب ولكن مجرد اعجاب
الرومنسيه
عضوه مهمه
عضوه مهمه
الرومنسيه

sms : أنا امرأة لا أنحنى إلا فى صلاتى.. و لا أصمت إلا عندما ينعدم كلامي.. و لكن إحذر عندما ابدأ في إنفعالاتى فلا يهمني شيء سوا أن أنهى مأساتي

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الأربعاء 10 مارس 2010, 3:07 pm

شكرا على ردودتكم و فعلا نصائح كلها غاليه على قلبى
mano-f.l.f
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
mano-f.l.f

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 11 مارس 2010, 9:54 am

أهلا وسهلا يارومنسية وبما أنك شاركتي في الموضوع داااااااا فقد أصبحت وحده من صديقاتي لو ماكنش عندك مانع ياقمر
banota romancya
فارس الرومانسيه
فارس الرومانسيه
banota romancya

انت ساكن فين : alex

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد 28 مارس 2010, 3:59 am

موضوع كتير جميل ومميز تسلمي يا قمر
وانا في حاله حب اه بس انا وحبيبي بعيد عن بعض شويه ادعولى نرجع لبعض علشان انا بحبه اوووى
نونه الاهلاويه
عاشق
عاشق
نونه الاهلاويه

انت ساكن فين : في مدينه الاحلام

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الإثنين 17 مايو 2010, 10:28 pm

اجمل حاجه نكون اخوات ونحكي ونسمع وننصح بعض
انا بقي نفسي حد يسمعني لاني بجد تعبانه انا بحب واحد بقلنا 5سنين وبعدين افترقنا 5 سنين هو كلم بنات كتيير جدا وفي بنت صحبتي اول ما عرفت اننا بنحب بعض كانت هي السبب في اننا سيبنا بعض وبعدين هي كلمته وهو سابها دلوقتي ماكنش يعرف عني اي حاجه في 4 سنين ال فاتوا عرف رقم موبيلي وكلمني واتفاجاءت بيه بيقولي علي حاجات كتير مثلا انه كان بيعرف اخباري دايما وباستمرار من غير ما انا ما اعرف
الرومنسيه
عضوه مهمه
عضوه مهمه
الرومنسيه

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء 18 مايو 2010, 1:17 am

يا رب ترجعوا لبعض يا بنوتى

و اكيييييييييد يشرفنى انى ابقى صديقتك يا مانو

بصى نونه حببتى

هو بدام كلم بنات و صحبتك كمان من بعدك يبقى بلاش ترجعيلوه تانى

علشان مش هيحافظ عليكى

لازم تختارى حد يحافظ عليكى و يحترمك

لكن مش بعد ما يلف و يتعب يقوم يرجعلك سورى فى كلمتى انتى مش تحت امره

معلش حبيبتى هتلاقى احسن منه بكتيييييييييييييير

تقبلى رأئى و كلامى يا قمر
نونه الاهلاويه
عاشق
عاشق
نونه الاهلاويه

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء 18 مايو 2010, 1:27 pm

هو الحقيقه انا مكملتش كلامي امبارح انا قولت انه رجعلي هو من الحاجات ال قالي عليها انه كان اي بنت بيكلمها كان بيحكلها عني كلام كتير اما بالنسبه لصحبتي هو لما كلمها لاني كنت انا السبب وهي ما صدقت حصلت بينا مشاكل وكلمته هي ال طلبت منه انها تكلمه احنا حقيقي رجعنا لبعض دلوقتي بس انا في الفتره ال فاتت كلها حصلت في حياتي مشاكل كتييييييييييييييييير دلوقتي مبقيتش بحس ان ممكن ادي ثقتي لحد خالص حتي هو مش عارفه بقيت بقلق منه في اوقات برغم من انه بيحاول يعمل كل حاجه تسعدني بس انا بقيت بخاف من كل الناس ياريت تقولولي اعمل ايه
نونه الاهلاويه
عاشق
عاشق
نونه الاهلاويه

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء 18 مايو 2010, 3:03 pm

ازيكم يا احلي اخوات واصحاب في الدنيا حقيقي بشكركم علي سعه صدوركم للجميع
انا هقول عن حبي كامل
انا ارتبط بشخص من 5 سنين كنت بحبه جداااااااااا بس انا كان فيا عيب كنت بخاف ومكنتش ارف يعني ايه حب حاجه جديده وغريبه عندي وبالنسبه لي عشان كده كنت بخاف وفضلت لحد لما بعدنا عن بعض كان في بنت صحبتي بتحب الشخص ال انا بحبه دا لما صدقت عرفت اننا بعدنا عن بعض واعترفتله هي انها بتحبه وكلمها افترقنا 4 سنين ولسه راجعين لبعض من قريب بس انا في فتره 4 سنين حصلتلي مشاكل كتيييييييييييير في حياتي خلتني مبقيتش اثق في حد نهائي بقيت بخاف من كل حاجه هو لما احنا رجعنا لبعض اتفاجاءت بيه بيقولي علي حاجات كتير جدا كان بيعرف اخباري دايما بعمل ايه وبروح فين وكل حاجه حتي المشاكل ال قبلتها في حياتي لقيته عارفها وهو ال بيحكيهالي بجد حقيقي هو بيحاول يعمل كل حاجه تسعدني بس انا ال باف من الدنيا كلها حتي اوقات بخاف منه بسبب المشاكل ال صدفتها في حياتي هو اوقات كتيره جدا طلب مني انه يشوفني يقولي عايز اشوفك نفسي اشوفك بس اقوله ماشي ونحدد معياد ومكنتش اروح حقيقي بيبقا نفسي اشوفه بس الاقي نفسي خفت وقلت لاء مش عايزه اتعلق بيه اكتر ما انا متعلقه بيه هو زعل من طريقتي معاه وقالي انتي ليه بتخافي مني وانا اكتر حد يقدر يحميكي من الدنيا كلها اقوله لاء انا مش خايفه يقولي لاء انتي خايفه وحقيقي اني خايفه انا خايفه اتجرح جرح جديد يزود جروحي واحزاني وبجد انا مبقيتش مستحمله اي حاجه تتعبني انا عندي 20 سنه بنت لسه في السن ده وعندها الضغط اعمل ايه نفسي بجد حد يقولي اعمل ايه ياااااااااااااريت حد يجاوبني
بجد محتاجه حد يرد عليا وتقولولي انا صح ولا غلط
والمفروض اعمل ايه ومعملش ايه
لاني مبقيتش عارفه ولا قادره اخد قرار
ومتشكره ليكم جداااااااااااا
انت حياتى
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه
انت حياتى

انت ساكن فين : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 04 يونيو 2010, 3:34 pm

احلى حاجة ان الانسان يحب ويعشق بيحس انة له هدف يعملة بس احلى حاجة الحب بصدق واخلاص والتفاهم بين الاتنين اهم شى عشان يقدروا يكملوا قصة حبهم للابد واللى بيحب حد يريد يستحملة واذا كان مضايق نسمعله اذا كان هى او هو ساعات الواحد مش بيعرف يتكلم غير اللى مع اللى بيحبة بيعتبرة هو كل حاجة فى حياتة هو فرحتة وحزنه هو اللى مالى دنيتة بالفرحة بس زى مابيفتكر حيبة ياريد يفتكر ربنا فى كل شى لان البدايه الصح بتنتهى بالسعادة والغلط بينتهى غلط وصعب قوى الفراق بين الحبيبين انا مريت بقصة حب 5 سنين وبعد مااتخطبنا محصلش نصيب بسبب حماتى شوفته الحب ضاع فى ثانية ياريد كل حبيب يحافظ على حبيبته وكل حبيبة تحافظ على حبيبها ويارب كل الحبايب يكونوا سعداء ونفرح بكل اللى بيحبوا بعض.
ربنا يوفق الجميع وجميع اللى فى المنتدى

انت حياتى
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه
انت حياتى

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 04 يونيو 2010, 3:34 pm

احلى حاجة ان الانسان يحب ويعشق بيحس انة له هدف يعملة بس احلى حاجة الحب بصدق واخلاص والتفاهم بين الاتنين اهم شى عشان يقدروا يكملوا قصة حبهم للابد واللى بيحب حد يريد يستحملة واذا كان مضايق نسمعله اذا كان هى او هو ساعات الواحد مش بيعرف يتكلم غير اللى مع اللى بيحبة بيعتبرة هو كل حاجة فى حياتة هو فرحتة وحزنه هو اللى مالى دنيتة بالفرحة بس زى مابيفتكر حيبة ياريد يفتكر ربنا فى كل شى لان البدايه الصح بتنتهى بالسعادة والغلط بينتهى غلط وصعب قوى الفراق بين الحبيبين انا مريت بقصة حب 5 سنين وبعد مااتخطبنا محصلش نصيب بسبب حماتى شوفته الحب ضاع فى ثانية ياريد كل حبيب يحافظ على حبيبته وكل حبيبة تحافظ على حبيبها ويارب كل الحبايب يكونوا سعداء ونفرح بكل اللى بيحبوا بعض.
ربنا يوفق الجميع وجميع اللى فى المنتدى

amir-alromansia
عاشق جديد
عاشق جديد
amir-alromansia

انت ساكن فين : algerie

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 17 يونيو 2010, 12:43 am

السلام عليكم
أنا عضو جديد أعجبني كثيرا هذا المنتدى , خصوصا وقد لمست فيه نوع من التميز على باقي المنتديات الاخرى
هذا التميز الرائع , جعلني أنجذب دون شعور مني الى كل أقسامه والنهم مما جاد به باقي الاعضاء والعضوات المحترمين
وقد راقت لي كثيرا فكرة مشاركة الاعضاء وتفاعلهم فيما بينهم , خصوصا بالمشاركة القيمة بموضوع "هل انت أو أنتي في حالة حب أدخل وقول..."
راق لي هذا الموضوع لانني فعلا أريد الرأي والمشورة من خلال القصة التي قررت أن أرويها لكم والتي عشتها لايام وشهور , ذقت فيها مر العذاب وغدر الحبيب واكتويت بنار العشق والوله فكنت كالشمعة أضيئ على الجميع بينما أحترق لوحدي .
كان يوم ليس كباقي الايام حين تعرفت على من كنت أظنها النصف الاخر الذي كنت ابحث عنه , في البداية لم أعر الامر أهمية لانني فسرت شعوري على أنه إعجاب وفقط , لكن بمرور الايام نمى حبي تجاه حبيبتي المزعومة
بسرعة لانني فعلا احببتها حبا جنونيا واندفعت بكل أحاسيسي مرغما لانني صدقت كلامها و نظراتها المزيفة وفي الاخير جنيت الاشواك والجراح , فما أصعب أن تجرح مرتين والمصيبة أنني لم أستطع نسيان الجرح العميق الذي سببته لي حبيبتي المزعومة
هذا جزء من نار أكتويت بلهيبها ولا زلت لحد الساعة أضمد جراحي و أرجو النصح و الرأي و نسيان جراح الغدر
وتسلمو على الموضوع الرائع ويعطيكم الف عافية
mariam2571981
عاشق جديد
عاشق جديد
mariam2571981

انت ساكن فين : مصر

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 25 يونيو 2010, 3:44 pm

اشكرك يا مانو على فكرة الموضوع جميل جدا
انا بالنسبة لحكايتى فانا اتعرفت على واحد من النت وبقيت بينا قصة حب قوية جدا خلال سبعة شهور كنا بنتخانق احيانا بسبب اختلاف فى وجهات النظر بسبب حاجات انا بشوفها فى نظرى تافهة وهو فى نظره حاجات مهمة وهو عصبى جدا وفى كل مرة نتخانق بعتذره واصالحه مع انى فى نظرى مش بكون غلطانه وعشان انا عارفة انه قلبه طيب وبيزعل ويتعصب بسرعة بحاول ارضيه وفى اخر مرة مقدرتش اصالحه مهو مش كل مرة انا اصالحه وهو طبعا معملش حاجة وسابنى من شهر وحتى الان مش عارفة اعمل ايه كل شويه بحاول اطمن عليه وببقى قلقانة عليه كمان بقيت عصبية واعصابى بايظة واثر ده على شغلى وفى البيت اى حد بيكلمنى بزعق فيه ومش قادرة انساه وبفتكر كل حاجة كلامه ومواقفه وصوته ولا اقدرة ارجعل له عشان كرامتى ومش عارفة ان كان بيحبى بجد ولا كان بيتسلى بيا ممكن تقول لى اعمل ايه؟
عز الدين والى
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه
عز الدين والى

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 01 يوليو 2010, 2:14 pm

lممتاز هذا الموضوع
عز الدين والى
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه
عز الدين والى

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 01 يوليو 2010, 2:20 pm

ممتاز
noorahmed
عاشق جديد
عاشق جديد
noorahmed

انت ساكن فين : egypt
المزاج : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 2510
mms : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 1810
sms : انا حبه انضم للمنتدي

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 24 فبراير 2011, 10:29 am

ياجماعه انا محتاجه مساعدتكوا انا دخله علي قصه حب بس للاسف اللي بحبه بيحب واحده تانيه ومع ذلك دايما بحس اني بثير اهتمامه وبيفضل يبصلي كتير ودايما بحس انه عاوز يتكلم معايا فبتديت اتشد ليه غصب عني وكله بيحذرني منه ومع ذلك مش قدره ابعد وهو بيحب واحده بس اهلها مطالعين عينه ومش رضيين ومع ذلك متمسك بيها طب طالما هو بيحبها بيحاول يشد انتباهي ليه ليه محتاجه مساعدتكو نور احمد
ايمي حمو
عاشق جديد
عاشق جديد
ايمي حمو

انت ساكن فين : اسكندرية
الدوله : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 1298593400604
العمل / الوظيفه : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 1298594464714
المزاج : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 710
mms : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 1710
sms : ياريت لو تساعدوني اعرف ارجع لحبيبي من غير ما أجرح حد

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الأربعاء 18 مايو 2011, 12:00 am

بصي يانور كل الي انتي كتبتية بيدل انو معجب بيكي سعات بيجي علينا وقت نبقا بنحب او مرتبطين ومعجبين بشخصية واحد او بنحب طريقتة كذا حاجة بتجيب الاعجاب بس الواضح انو مدام مستحمل الناس لي مطلعين عينية يعني بيحبها اوي ومش من السهل انو ينساها حتي لو سابها لو مش قادرة تمسكي نفسك قدامه ولاقيتي نفسك بتتقربيلو اكتر حاولي تتقربي كاصديقة مش اكترعلشان لو هتجازفي وتفضلي معاة هتتجرحي اوي بس جرحك هيكون اهون لما تكوني بالنزبالة مجرد صديقة او يمكن من غير زعل شيلك استبن زي ما الشباب بيعملو
memo0
عاشق جديد
عاشق جديد
memo0

انت ساكن فين : مصر
العمل / الوظيفه : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 12985945481910
المزاج : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 310
mms : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 1810
sms : كله بالحب

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الأربعاء 18 مايو 2011, 6:53 pm

هههههههههههههههههههههه
حلوه شايلك استبن دى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طبعاااااااااااااااااااااااااا
zero cold
الزعيم
المدير العام
مؤسس المنتدي
الزعيمالمدير العاممؤسس المنتدي
zero cold

انت ساكن فين : المنزله - الدقهليه
العمل / الوظيفه : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 1298594464551
المزاج : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 10010
الاوسمه : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Mwh53210
mms : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 2410
دعاء : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 31010410
sms : A heart dies when it is not able to share its feelings but a heart kills when another heart doesnot understand its fellings

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الأربعاء 18 مايو 2011, 10:09 pm

يا نور احمد اسمحيلي اقولك وجهة نظري

مع احترامي لانسه ايمي

بس الموضوع مش مستاهل دا كله

انتي كرامتك وشخصيتك ازاي تسمحلك انك تحبي واحد وانتي عارفه انه بيحب واحده تانيه

ازاي تحبي واحد وتخطفيه من حبيبته وانتي عارفه انها بتحبه

اكيد مش هترضيها علي نفسك لو انتي فيه في حياتك حد وواحده تانيه بتخطفه منك

وازاي انتي تحبي حد بيحب واحده وبيبص للتانيه

طب ما هو زيك زي غيرك .... هيحبك يومين شهرين سنتين وبعدين يبص لغيرك زي ما بصلك وهو بيحب غيرك

حكمي عقلك يا نور ... وهتلاقي ان الاجابه واضحه من غير تفكير

ومع احترامي لايمي ما تحاوليش تقربي منه نهائي ... لا بصديقه ولا غير صديقه ... لانك لو قربتي كصديقه

يومين بعدها وهتضعفي وتبقي اكتر من مجرد صديقه

ولك حرية التصرف في البدايه والنهايه ... وليس لي الا النصيحه

ربنا معاكي وان شاء الله تلاقي انسان يقدرك ويصونك

تقبلي مروري ومشاركتي

الزعيم
popo
عاشق جديد
عاشق جديد
popo

انت ساكن فين : الاسكندريه_ميامى
العمل / الوظيفه : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 12985947353010
المزاج : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Romant10
mms : هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 310
sms : * * * * * * * لا تسألني من أنا ومن أكون مُساهمة من طرف hesham saad في الأربعاء 26 يناير 2011 - 18:58 لاتسألني من أنا ومن أكون ... أني قطار العمر تملأه الشجون وأنا الزمان بلا زمان ....وأنا السكون بلا سكون وقد أكون السندباد يطوف في كل البلاد بلا بلاد وكأنني طير يعيش بلا غصون يقضي النهار بلا نهار ...فيموت ليل أسود خلف الجفون لكنني ...سرعان ماآلقى اليقين أملاً يعيش بلا قيود وأظن أن الحلم عاد بلا ميعاد ..فتذوب أشواق السنون لاتسألني من أنا ومن أكون ... أنا قطارالعمر مكتظاً بأوهامي أسافر فوق آلامي أهيم اليوم في وهم فاألقى الواقع الدامي فأنا الصديق بلا صديق أمشي الدروب بلا رفيق وأنا الغريق الكل حولي يضحكون والهم يسكن في المقل ..والدمع يشتاق العيون والناس غير مصدقون يتهامسون ..من ذا أكون؟؟ .أني أنا ولا أنا ...وقد أكون أو لا أكون

مُساهمةموضوع: رد: هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......   هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ...... - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء 14 يونيو 2011, 5:00 pm

مش شايفين انكم مبالغين اووى البرنسس اللى من اليكس انا مش مقتنع تماما باللى انتى بتقوليه ده خالص

اللى انتى فى ده اعجاب مش اكتر مش حب انتى ده اول حب ليكى

وهل كان ليكى اصدقاء من قبل حبيبك اللى بتقولى عليه حبيبك

انتى متاكده من حبه ليكى

حاولى تتاكدى من ده وبعد كده ردى عليا .....هتعرفى ان الحــــــــــــــزيــــــــــــن

مش غلطان ....حاولى تقوليلى تمهدى ليه انه يتقدم بشكل رسمى فى البيت عندك

وفى حاجه كمان الحب لو خارجى دون علم الاهل .تقصير وطبعا مفيش بنت محترمه تكلم ولد

كلمه ولد كفايه ان كلامى مش غلط ومش هينفع اى واحده فيكم تغلطنى ...انا عارف انا بقول ايه

ولو عندك الشجاعه الكافيه تردى عليا يبقى كويس

الملاك الحزين

هل أنته أو أنتي في حالة حب أدخل وقول ......
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» للأسف أنته لست رجل
» حالة توهان فى الدنيا!!!
» كيف تعرف في أنك أو أنكي في حالة حب........
» حبيبتي أنتي نجوم تلمع على صفحات كتاباتى
» جاوبي لتـعرفي هـل أنتي مراهقـة أم طـفلة ام عاقلة ؟؟؟