كلام في الحب
ازيك ياواد ياعثـل / ازيك يابت ياموره
لو انتـــ مـــن اصحاب المنـــتدى دوس دخـــول
لو لــــسه اول مــــره ليــك دوس على تســجـيل

عشان تقبــى واحد مننا وحبيبنا كمـان وهنعمل معاك احلى واجــب
مع تحياتي / محمد عبده

كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟ 1k8bzkw3t5rd
كلام في الحب
ازيك ياواد ياعثـل / ازيك يابت ياموره
لو انتـــ مـــن اصحاب المنـــتدى دوس دخـــول
لو لــــسه اول مــــره ليــك دوس على تســجـيل

عشان تقبــى واحد مننا وحبيبنا كمـان وهنعمل معاك احلى واجــب
مع تحياتي / محمد عبده

كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟ 1k8bzkw3t5rd
كلام في الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اذا قال لك احدهم انه يحبك ......فسأله متي موعد الخيانه؟؟؟؟؟؟

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
الـسلام علـيـكـم ورحـمة الله وبـركاته لو علمت الدار بمن زارها فرحت واستبشرت ثم باست موضع القدمين وأنشدت بلسان الحال قائلةً اهلا وسهلاً بأهل الجود والكرم أهــــــــــــــــــلا ً وسهــــــــــــــــلا بكل الاعضاء والزوارتذكروا دائما من احببتم لو استطعتم نسيانهم وتذكروني لو احببتم المنتدي ارجوا لكم الاستفاده معنا وارجوا ان اري تفاعلكم معنا ........مع تحياتي زعيم المنتدي ܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... اعزائي اعضا وزوار منتدي كلام في الحب ... حرصا علي عمل المنتدي بشكل اسرع وافضل يرجي العمل بمتصفح الفاير فوكس بدلا من برنامج الانترنت اكسبلولر ... لتحميل البرنامج اضغط هنا ... او تحميله من هنا ...

كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
thelegend
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه
thelegend

انت ساكن فين : egypt

كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟ Empty
مُساهمةموضوع: كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟   كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟ Icon_minitime1الإثنين 01 فبراير 2010, 11:04 pm

مش عارف ابدأ ازاى بس هقول وامرى الى الله
بحب وحبيت جيت اخون مقدرتش يبقى فى حياتى اتنين
لغز انا هحله دلوقتى بس بجد مش عارف اعمل ايه انا كنت بحب واحده انسانه رقيقه بجد فعلا حساسه جدا وبتحبنى اوى فوق الوصف وانا بحبها ظهرت فجأه انسانه مفيش زيها فى الوجود حبيتها حب ملهوش حدود اشوف نظرت عنيها عندى اغلى حتى من الخلود بجد بحبها اوى
ارجع للتانيه اعمل ايه مش عارف مش قادر اقولهم الاتنين انى بحب حد تانى عندى احساس بالخيانه لما الاتنين بيكلمونى بحس انى بخونهم بجد احترت اسيب مين احب مين مش عارف ولما فكرت وحاولت ابعد لاقتنى من تانى بتشد
انا حاسس انى خاين بس والله بحب الاتنين بجد
لانا
رومانسي جدا
رومانسي جدا
لانا

انت ساكن فين : فلسطين

مُساهمةموضوع: رد: كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟   كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟ Icon_minitime1السبت 06 فبراير 2010, 8:48 pm

بجد موضوعك محيرني بس رح علق وبتمني تتقبل تعليقي انت اسم موضوعك كل ماجي اخونه معرفش بس بدي اعرف كيف ما بتعرف تخونه وانت حبيت وحدة تانية غير الحب الاول ما بعرف شو رح احكي بس بدي انصحك تاخد قرار وباسرع وقت لانو ادا قررت ترجع للاولي وتترك التانية او العكس بالحاتين رح تظلم اشخاص حبوك بجد ومن قلبهم ونفس الشي رح تظلم حالك مشان هيك لا تظلمهم بزيادة وخد قرارك بعرف انو صعب كتير بس رح يكون اصعب بعد فترة لانك رح تتعلق فيهم بزيادة... تقبل مروري
thelegend
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه
thelegend

مُساهمةموضوع: رد: كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟   كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟ Icon_minitime1الأحد 07 فبراير 2010, 1:03 pm

عندك حق والله بس انا حاولت كتير يالانا بس بردو مقدرتش اقول لحد فيهم انى بحب واحده تانيه
انا احترت اوى
مرسى على الرد الجميل يالانا وربنا يوفقك
ت7ياتى الاسطورة
لانا
رومانسي جدا
رومانسي جدا
لانا

انت ساكن فين : فلسطين

مُساهمةموضوع: رد: كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟   كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟ Icon_minitime1الثلاثاء 09 فبراير 2010, 12:29 am

طمني اسطورة شو صار معك يا تري اخدت قرار ؟؟ بجد قرارك صعب الله يعينك
thelegend
امير الرومانسيه
امير الرومانسيه
thelegend

مُساهمةموضوع: رد: كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟   كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟ Icon_minitime1الثلاثاء 09 فبراير 2010, 12:32 am

والله لسه القرار محير اوى يالانا انا قررت اسيب الظروف هى اللى تقربلى وهى اللى تبعدنى بس بدعى ربنا انها تقربنى للصح وتبعدنى عن الشر
مشكورة على سؤالك
ربنا يحميكى
ت7ياتى الاسطورة

كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!!