كلام في الحب
ازيك ياواد ياعثـل / ازيك يابت ياموره
لو انتـــ مـــن اصحاب المنـــتدى دوس دخـــول
لو لــــسه اول مــــره ليــك دوس على تســجـيل

عشان تقبــى واحد مننا وحبيبنا كمـان وهنعمل معاك احلى واجــب
مع تحياتي / محمد عبده

بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 1k8bzkw3t5rd
كلام في الحب
ازيك ياواد ياعثـل / ازيك يابت ياموره
لو انتـــ مـــن اصحاب المنـــتدى دوس دخـــول
لو لــــسه اول مــــره ليــك دوس على تســجـيل

عشان تقبــى واحد مننا وحبيبنا كمـان وهنعمل معاك احلى واجــب
مع تحياتي / محمد عبده

بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 1k8bzkw3t5rd
كلام في الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اذا قال لك احدهم انه يحبك ......فسأله متي موعد الخيانه؟؟؟؟؟؟

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
الـسلام علـيـكـم ورحـمة الله وبـركاته لو علمت الدار بمن زارها فرحت واستبشرت ثم باست موضع القدمين وأنشدت بلسان الحال قائلةً اهلا وسهلاً بأهل الجود والكرم أهــــــــــــــــــلا ً وسهــــــــــــــــلا بكل الاعضاء والزوارتذكروا دائما من احببتم لو استطعتم نسيانهم وتذكروني لو احببتم المنتدي ارجوا لكم الاستفاده معنا وارجوا ان اري تفاعلكم معنا ........مع تحياتي زعيم المنتدي ܓܨܓܨܓܨܓܨܓܨ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... اعزائي اعضا وزوار منتدي كلام في الحب ... حرصا علي عمل المنتدي بشكل اسرع وافضل يرجي العمل بمتصفح الفاير فوكس بدلا من برنامج الانترنت اكسبلولر ... لتحميل البرنامج اضغط هنا ... او تحميله من هنا ...

بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!!

قطة شامية
morocco sahara
الحب الخالد
7 مشترك

والله محتاجة لكم اوى...........؟
هتتحل ان شاء الله
بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Vote_rcap100%بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! I_vote_lcap
 100% [ 1 ]
يارب الاقى عندكم حل
بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Vote_rcap0%بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! I_vote_lcap
 0% [ 0 ]
مجموع عدد الأصوات : 1

التصويت مغلق

كاتب الموضوعرسالة
الحب الخالد
عاشق جديد
عاشق جديد
الحب الخالد

انت ساكن فين : اسكندرية

بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!!   بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Icon_minitime1الأربعاء 14 أبريل 2010, 4:44 pm

[b][u]انا اسفة انى هطول عليكم بس والله محتاجلكم اوى
انا مش عارفة هى مشكلة ولا انا اللى عملاها مشكلة الحقيقة ان انا متجوزة من حوالى 6 شهور وسعيدة جدا مع جوزى وهو بيحبنى جدا وانا كمان بموت فيه بس قبل جوازنا حصلت بينا مشكلة كبيرة وسيبنا بعض اكتر من شهرين بسبب التليفونات والبنات خصوصا انى متجوزة واحد رقيق جدا وحنين ووسيم وشكله يجذب اى بنت وعلى طول البنات بتحبه اوقات بكون مبسوطة لانى طول عمرى نفسى اتجوز واحد يكون محبوب لكن الموضوع كبر وبقى اللى بيحبوه كلهم ستات وحصل قبل كدة ان فى بنات جولى وطلبوا انى اسيبهلهم وانا كنت هتجن انا بحبه اوى ومقدرش اعيش من غيره وهو كمان وعلى فكرة انا وهو نعتبر عيشنا مع بعض قصة حب كبيرة اوى قبل الجواز ودلوقتى برضه المشكلة اللى تعبانى اننا لما افترقنا فى فترة الخطوبة كان بسبب رقم تليفونه انا كنت عايزاه يغيره لكن هو كان رافض ولما رجعنا لبعض تانى وعدنى انه هيغيره اول مانتجوز وانا صبرت ولحد دلوقتى ماحصلش والتليفونات بتزيد وكل مرة بيطلعلى بحجة علشان مايغيرش الرقم مع انى بثق فيه جدا وفى حبه لى وانه مش ممكن يحب غيرى وهو بيقولى انى ماليه عينه ومش مخلياه محتاج حاجة وان انتى اجمل عندى من ستات الدنيا كلها............ الخ وايه فايدة الكلام ده طالما مش عايز ينفذلى مجرد طلب هريحنى ويبعد عننا وجع القلب وخصوصا ان الرقم ده معاه من زمان اوى من قبل حتى مايشوفنى انا مابقتش عارفة ان صح ولا غلط ساعات بقول لنفسى كبرى دماغك المهم انه معايا انا وساعات ببقى هتجن لما اشوف الارقام والتليفونات اللى بيتصلوا بيه ومن حقى اعمل كدة علشان احافظ على بيتى وحبنا وعشنا الهادى يفضل هادى على طول انا تعبت ومابقتش عارفة اتصرف ازاى ارجوكم نفسى الاقى حل او حد يريحنى ويقولى انا صح ولا غلط
morocco sahara
مشرف عام المنتدي
مشرف عام المنتدي
morocco sahara

انت ساكن فين : المغرب
المزاج : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Romant10
الاوسمه : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Mr2
mms : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 210
دعاء : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 46415410
sms : بحبك يا عسل بس انا عارف انك متعرفيش اني بحبك اكثر من روحي

مُساهمةموضوع: رد: بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!!   بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Icon_minitime1الأربعاء 14 أبريل 2010, 7:10 pm

السلام عليكم ورحمة الله
اتمنى تكوني على احسن حال
عندي فكرة والله اعلم هي صح ولا غلط بس عايز اقلك لازم تحاولي معاه بهدوء وكمان قولي لابوه ولا للام بتاعو
تتكلم معاه وتنصحو يمكن يسمع كلمها وانتي كمان ابقي تكلميه كويس وسبيه متكلمهش فالموضوع ده
يمكن عايز يشوف غيرتك عليه يمكن بيحب يشوفك وانتي بتغاري عليه لا تكلميه في المضوع ده ثاني
خليه على راحتو وشوفي النتيجة
بس لا تبعدي عليه خليه دايما حاسس بيكي وبحبك ليه ادلو الي هو عايزو واطلبي من الله يهديه
سامحيني ان طولت عليكي
قطة شامية
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
قطة شامية

انت ساكن فين : دمشق
المزاج : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 810
mms : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 310
دعاء : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! X5upcd10
sms : يطول البعد ولابيدي لقاكم تظنوني انا انساكم انا روحي وقلبي معاكم

مُساهمةموضوع: رد: بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!!   بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Icon_minitime1الأربعاء 14 أبريل 2010, 7:46 pm

ازيك انشاءلله تكوني بخير

احيانا بعض الرجالة بيفرحو بنفسهم انو الست بتااعتهم بتغير عليهم فيزيدو الحكاية وهو لو كان بيحبك بجد
لازم يغير تليفونو ولو انت جبتيلو رقم جديد وهديتهولو بهدية جميلة في يوم مميز تكوني مظبطه نفسك واعزمي على خروجه جميله واديلو الخط بتوقعع انو حيتكسف وياخدو وانت ادرى بطبيعتو وازاي تديهولو
ربنا معاك بس انت لازم تحاولي انك ماتخليه يحس بالغيرة بتاعتك دي ابدا بلعكس خليه يحس انك بتثق بيه وبنفسك

بالتوفيق انشالله
البروفسير
امير مملكة الرومانسيه
امير مملكة الرومانسيه
البروفسير

انت ساكن فين : ش الحب- المتفرع من ميدان الهوى وخلى بالك وانت جاى من اليمين فى سلمه مكسوره اسمها الحب الضائع اوعه تتكعبل فيها
المزاج : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 6810
mms : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 1710
دعاء : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 46415410
sms : اللهم اكفنى بحلالك عن حرامك وأغننى بفضلك عمن سواك

مُساهمةموضوع: رد: بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!!   بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Icon_minitime1الأربعاء 14 أبريل 2010, 7:53 pm

السلام عليكم الحب الخالد .مشكلتك بسيطه ومعقده فى نفس الوقت وحلها فى الاساس الأول يعتمد عليكى بشكل كبير . جوزك من وصفك ليه شاب وسيم حبوب. المشكله هنا أن جوزك حاسس بالميزات اللى فيه ديت والاهم فى هذا الموضوع أنه مبسوط جدا بهذا الوضع وأنا كراجل مثله بقولك أنه بيكون فى قمه سعادته باحساسه انه مرغوب من الجنس الأخر . واكد ليكى أنه أيضا بيكون فى قمه سعادته لما بيشوف نظره الغيره فى عنيكى. وأكد ليكى أيضا أنه مش بيخونك وبيحبك كمان . بس كل الحكايه انه بيحس بلذه وسعاده لما بيكون فى هذا الوضع أنه فلانطينو النساء وهقولك حاجه ممكن تفاجئ بيها أنه هو اللى بيسعى لذلك مش العكس بمعنى أنه هو اللى بيلفت نظر البنات ممكن بطريق مباشر أوغير مباشر (ممكن عن طريق أسلوبه فى الكلام _ لبسه _ شكله الخارجى .....) . عموما النماذج ديت من جوزك موجوده بين الرجال بكثره ده اللى مثل بينطق عليه ( إمراه واحده لا تكفى ...). والله يكون فى عونك فى التعامل مع هذا النموذج من الرجال لانه العبء بيقع كله عليكى وفى ايدك انتى ممكن تخليه ينسى تللك العادات السيئه مع الزمن والعشره .. معلش طولت عليكى نصيحتى لكى سيدتى ..
1- أنك ماتخليش جوزك محور اهتمامك على طول ( بمعنى تجاهليه شويه ومتركزيش على تصرفاته بشرط عدم أهمال نفسك فى كل حاجه من حيث المظهر والكلام وانتى عارفه بقا اللى بيحبه .... هههه)
2- حاولى بقدر الإمكان ماتظهريش غيرتك من تصرفاته او من أى حدث يحدث أمامك. ويكون فيكى ثقه فى النفس كبييييييره . وتظهرى له أن كل اللى بيعملوه ده مش فارق معاكى بالعكس لعب عيال .... وممكن من باب الهزار أن تصدفت أن واحده أتصلت وانتى موجوده قوليله ماتخلينى أتعرف عليها ونبقى أصحاب وبشرط وأنتى بتضحكى له بدون وأنتى ماتظهرى أنك غيرانه .

هأكد ليكى أن جوزك هيستغرب من موقفك هذا وهتبقى أنتى محور أهتمامه ويبدأيتسأل ايه اللى حدث هى مابقتش تحبنى ولاه ايه هى ماعديش بتغير ليه هو أنا فى حاجه تغيرت .... هيفضل يسأل نفسه أسئله كتيره ويحاول يرضيكى بكافه الطرق علشان ترجعى زى الاول . وأنتى خليكى فى العادى ولاه زعلانه ولاه مبسوطه فاهمنى طبعا ..زز

وحاجه تانيه هقوله ليكى بالعشره ولو ربنا يرزقكم بالطفل أو طفله جميله أنا الراجل وهقولك أنه هيتغير 180 درجه .

وربنا الموفق وباريت أكون حاولت ولو بنسبه بسيطه فى حل مشكلتك.

مع تحياتى ...... الخبيـــــــــر
crazy m!zo
نائب المدير
نائب المدير
crazy m!zo

انت ساكن فين : فـ_ ـيـ _ـلا السـ_ـيـ _ـد الاسـ_ ـتـ _ـاذ الدكـ_ ـتـ _ـور
المزاج : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 115
الاوسمه : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 1187177599
mms : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 1210
دعاء : بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! 27431310
sms : اذا اتهانت الكرامة ... فلا داعى للحياة

مُساهمةموضوع: رد: بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!!   بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Icon_minitime1الأربعاء 14 أبريل 2010, 7:53 pm

انا رأى انك تنسى الموضوع ده وسيبيه براحته طالما هو معالكى وبيحبك

لان الغيرة فى اوقات كتير بتبقى عواقبها مش حلوة

وطالما انتى متأكدة من حبه ليكى يبقى خلاص

دى وجهة نظرى

تقبلى مرورى
dinallam
عاشق جديد
عاشق جديد
dinallam

انت ساكن فين : tanta

مُساهمةموضوع: رد: بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!!   بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Icon_minitime1الخميس 15 أبريل 2010, 10:04 am

انا كمان زوجى وسيم جدا والبنات كلها بتحبة وبيكلموة على الموبيل على انهم اصحاب بس مش الحل انك تنكدى علية كل شوية بالعكس تجاهلى الموضوع تماما

انتى عارفة انا اتصحبت عليهم كلهم ولما يتصلوا انا ارد الاول وبعدين اديلة التليفون هما كدة بيبقوا عارفين ان جوزك مبيعملش حاجة غلط وانتى عارفة كل حاجة عنة فعمرهم ماهيتمادوا وحسسى جوزك بقيمتة وحسسية ان دة شى عادى علشان هو وسيم والبنات مش لقيين جواز دلوقتى وخدى الموضوع بهذار جدا وانتى من غير ما يعرف ولا يحس راقبى موبيلة دايما بس اوعى يعرف انك بتعملى كدة وزودى من حبك لية واهتمامك بية وخلية يحس انة ميقدرش يستغنى عنك وانتى الاساس لكن الباقى دول مجرد بنات مش كويسين عايزين راجل والسلام وربنا يوفقك يارب
بنت مصر
فارس الرومانسيه
فارس الرومانسيه
بنت مصر

انت ساكن فين : ام الدنيا

مُساهمةموضوع: رد: بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!!   بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Icon_minitime1الخميس 15 أبريل 2010, 1:55 pm

انا رايى من راى الخبير بس تصدق ان اللى قال عليك خبير ماكدبش ليكم احلى اعضاء فى الدنيا ارق تحية
الحب الخالد
عاشق جديد
عاشق جديد
الحب الخالد

انت ساكن فين : اسكندرية

مُساهمةموضوع: الف شكر ليك يا عبقرى   بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!! Icon_minitime1السبت 17 أبريل 2010, 3:32 pm

اولا انا مش عارفة اشكركم ازاى على مشاركتكم فى حل مشكلتى بجد انتوا فرحتوا قلبى وريحتوا جدا وسلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام كبيييييييييييييييييييير اوى ليك يا خبير انت مش خبير انت عظيم جدا كلامك دخل عقلى وقلبى على طول واقتنعت بيه جدا وعلى فكرة انت عندك حق فى كل كلمة قولتها هو كدة برضه بس انا مكنتش بعرف اوصفه بالظبط
بجد انا مش عارفة اشكرك ازاى وانا عايزة اتكلم معاك اكتر عندى حاجات كتير اوى تخصنى وتخص ناس صحابى وبجد محتاجة رايك فيها ممكن من غير تكليف اتجرأ واتقل عليك شوية واحكيلك عليها لو تكرمت علشان انا عجبانى دماغك واسلوبك فى التفكير يا بوس

بيتى هيتهد محتاجة حد يقولى اعمل ايه؟؟؟؟!!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كل ماجى اخونه معرفش حد يقولى ليه؟
» اسئلة محتاجة الي اجابات من القلب؟؟؟
» اعمل بهدا الحديث!!
» علشان اكون عظيم اعمل ايه
» كلوا يدخل و يئولى اعمل ايه